.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
90 پرونده كودك و همسر آزاري در گيلان

مديركل سازمان بهريستي گيلان گفت: از ابتداي راه اندازي خط تلفن 123 تاكنون 200 تماس تلفني برقرار شد كه از اين تعداد 90 پرونده مربوط به كودك آزاري، همسر آزاري و مشاوره در گيلان تشكيل شده است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،كيانوش كوچكي نژاد افزود: خط تلفن 123 در گراميداشت هفته بهزيستي امسال راه اندازي شد و به صورت 24 ساعته و با حضور كارشناسان مجرب و متخصص اعم از روانشناس، مددكار و مشاور آماده ارائه خدمت هستند.
وي اظهار داشت: افرادي كه داراي مشكلات حاد اجتماعي هستند چه در درون خانواده و نيز در محيط اطراف خود مي توانند طي برقراري ارتباط با خط تلفن 123 مسئله خود را مطرح كنند.
كوچكي نژاد در ادامه گفت: در صورت اثبات موارد مربوط به كودك آزاري و همسر آزاري اقدامات لازم با هماهنگي دادگستري و نيروي انتظامي به عمل خواهد آمد.
وي همچنين از همكاري 146نفر داوطلب با بهزيستي استان خبرداد و افزود: از ابتداي سالجاري تاكنون اين تعداد افراد به صورت رسمي و به عنوان داوطلب در رشته‌هاي مختلف با بهزيستي گيلان همكاري مي‌كنند.
كوچكي نژاد خاطرنشان كرد: اين افراد شامل پزشكان، قضات، ورزشكاران، دبيران، اساتيد دانشگاه و افراد خير و صاحب نام و داراي منزلت اجتماعي هستند كه در امر درمان و آموزش با فرزندان و اقشار تحت پوشش همكاري دارند.
وي در پايان از واگذاري 20 واحد مسكوني به مددجويان تحت پوشش بهزيستي گيلان در هفته دولت امسال خبرداد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.